Like us on Facebook

Realismul din noua generatie de jocuri video

   Nu ma omor eu dupa jocuri video dar imi place foarte mult cand vad ca se avanseaza din punct de vedere grafic si al miscarilor cat mai naturale. Stiu, cateodata e prea mult sa te gandesti la asa ceva insa imi plac detaliile de orice fel, din fotografii, filme sau chiar si jocuri/animatii.

Grafica si detaliile jocurilor video a evoluat foarte mult in ultimii ani si s-a ajuns aproape unde mi-as fi dorit eu sa fie cand aveam 15-16 ani. Poate sunt eu prea batran pentru asa ceva sau prea invechit dar mereu m-am gandit ca daca tot se foloseste standardizarea asta mai in toate domeniile, de ce nu se foloseste si aici?
Sa-si puna toti umarul la treaba si sa faca un engine care sa fie la baza tuturor jocurilor, si apoi toti sa vina cu ideile lor in materie de povesti, categorie si toate cele.
De exemplu, la nivel de detalii si miscari naturale apreciez foarte mult cum arata UFC de pe noua generatie de console. (un trailer mai jos) Probabil o sa mai treaca ceva timp pana sa se ajunga la concluzia mea.



Later!