Like us on Facebook

O ciocolata la 2 AM


E asa ciudat sa iesi la 2 AM pana la nonstop sa-ti iei o ciocolata?
Normal ca e ciudat, ori esti fumat ori ai baut ceva.



E 2 am, foarte frig afara. 
Trebuie sa merg cu masina. 
Pe bord indica  -1°C , astept putin sa se incalzeasca (in masina evident). 
Plec catre cel mai apropiat nonstop care era la 3-4 minute de mers cu masina.
Pun pe avarii ca orice roman care se respecta. 
Cumpar ciocolata.
Ok, de acu tre sa ma intorc spre casa, dar hai sa ocolim putin!
Drum intins, in zare se vad ceva veste reflectorizante.
Hopa, Politia de Frontiera, un MCV si Politia locala.
Imi fac semn sa trag pe dreapta.

Eu:
-Buna seara! S-a intamplat ceva?
-Buna seara! Agent blablabla.... Actele la control!
-Ok, imediat.

Opresc masina pentru ca torpedoul era incuiat. 
Prezint actele.
Totul parea in regula si aproape sa-mi inapoieze actele dar imi adreseaza o intrebare:

-In ce zona stati? 
-Langa sectia 3.
-Si de unde veniti?
-De acasa.
-Si unde mergeti?
-Acasa!

A inceput sa zambeasca timp in care, eu sincer fiind de fel i-am zis: 
-Mi-am luat o ciocolata de la nonstop. (stiam ca o sa ii se para foarte suspecta treaba :)))
Atat i-a trebuit, i s-a luminat fata si spune: 
-Da sigur! (Striga) Colegu'! Vino putin cu fiola aici te rog! 
Vine colegu, ii explica situatia, rad amandoi, (in mintea lor: HAHA! L-am prins!)
Imi explica toata procedura, scoate un filtru sigilat.
Timp de 5 secunde parca stateau pe ace, asteptau rezultatul mai mult ca mine. :))
- 0 (un zero rostit foarte incet, sa-l auda doar ei) 
Moment in care a scazut tonalitatea, foarte dezamagitor. 
Nu mai radea nimeni (in afara de mine), I-am dezamagit!
Cu fetele in pamant si coada intre picioare imi inapoiaza actele: 
- O seara buna! 
- O seara buna!

Don't drink and drive!