Like us on Facebook

Intamplare neasteptata pe siteul Okazii

Dupa ce am avut un cont activ timp de ani de zile cu feedback doar pozitiv, fara nici o tranzactie neincheiata si dupa un comision platit pentru acest site, am primit un raspuns de genul "va recomand sa solicitati stergerea contului".
Adica, stai sa vad daca am inteles!
Sa sterg tot timpul investit si sa o iau de la capat? Si tot feedback-ul o sa se duca pe apa sambetei, asa-i? Da, Exact!.
Si asta doar pentru simplul fapt ca mi-am uitat parola si raspunsul la intrebarea secreta (care e cea mai stupida alegere facuta de mine, da, recunosc). Insa chiar nu se poate face o resetare in sensul asta? Asta nu cred!
Deci dupa ei, asta era cea mai buna metoda, sa-mi fac eu alt cont, unde feedback 0, incredere 0 si probabil o sa fiu pus pe ultimul loc cand e vorba de o tranzactie, asta asa ca nu cumva sa se oboseasca ei sa faca o resetare.
Adica ei practic se pisa pe tot ce ai facut pana acum. Cu premiza, unul in minus, Si ce daca!?
Eh bine, o sa ma asigur ca n-o sa mai fie o data viitoare.