Like us on Facebook

Aparat DSLR



 In ultima perioada vad tot mai multe aparate DSLR la gatul adolescentilor. Nu este un lucru rau dar ma indoiesc ca mai mult de 10 % stiu sa le foloseasca  sau stiu ce pot cu adevarat aparatele lor. Devine deranjant la un moment dat ideea de fita si totodata "am bani si-mi permit". Eh bine daca tot ai bani foloseste-i cu cap, altfel ajungi pe minus cat ai clipi. Sunt sigur ca multi dintre ei nu pot demonstra diferenta intre o compacta si un dslr. Mai bine iti iei un aparat bridge ca de exemplu Fujifilm S4300 si ieftin si totodata si bun cand nu tragi zeci de mii de cadre pe luna.
Sa nu se inteleaga gresit, iubesc ideea de evolutie si tot ce tine de progres dar asta nu se demonstreaza in acest fel.


 De mult timp ma gandeam la un asemenea aparat, gandul de a avea control in totalitate asupra lui iti surade inca de cand auzi "dslr". Insa "visele" au devenit realitate abia peste multi ani de amanari datorita altor prioritati sau pur si simplu bani aruncati aiurea pana cand am pus piciorul in prag si am zis TREBUIE!


Fericitul "ales" este un Nikon D80 dupa multe documentari si ore in sir pierdute pe site-uri de specialitate comparand   diverse aparate. Ei bine cand segmentul e Entry-level nu trebuie sa te omori foarte tare cu concurenta gen Nikon vs Canon pentru ca ambele ofera cam aceeasi  performanta la acelasi pret.
Daca esti incepator iti recomand sa alegi brand-ul in functie de prieteni. De ce? E simplu, pentru obiective. Cum poate deja stiti obiectivele Nikon nu se potrivesc cu cele Canon si invers, ideal ar fi sa imprumuti de la un prieten. E logic, nu?  Ei bine lucrurile astea le inveti in general dupa ce "treci" prin ele.
Eu am ales Nikon in mare parte pentru specificatii si comparatii side by side pe internet. Aparatul l-am achizitionat acum aproximativ 3 luni SH cu aproximativ 20000 cadre. Fiind totusi de generatie mai veche eu zic ca l-am luat bine, cu putine cadre si arata ca nou.
Imi place fotografia si conceptul in sine dar totusi am limitat asta la categoria "hobby" si nu m-am gandit la o cariera in acest domeniu.

Prezint si cateva poze facute cu el: